Sneeuwuil patroon

Dank voor jullie geduld. Deze site is bijna op orde. Bijna alle patronen zijn omgezet naar de pagina patronen en daar te vinden. Verder ben ik bezig met het omzetten van de patronen die op mijn oude blog staan en nog niet in PDF te verkrijgen zijn.

Maar om jullie geduld te belonen… hier alvast mijn eerste nieuwe patroon op dit blog. Ik had zin in een klein haakwerkje (ben toch echt een amigurumi-fan). Dus heb ik een kleine sneeuwuil gehaakt.

De eerste heb ik gehaakt met haaknaald 1,25. Dus dat is een echt een kleintje geworden. Door met harig garen te haken (Phildar Light) is het schattig geworden en maar 4,5 cm groot. Omdat het patroon natuurlijk nog een keer getest moest worden heb ik er nog één gehaakt, nu met haaknaald 2,0 en Soft Fun garen van Lammy Yarns. Dit uiltje is ongeveer 8 cm groot. Dus beide gezellig klein gebleven.

Ik wens iedereen veel plezier met dit patroon. En succes met haken.

Hier is het patroon

 

 

2 gedachten over “Sneeuwuil patroon

  1. Ik vind het patroon van de sneeuw uil zo leuk maar het lukt niet om het te downloaden

    Like

    1. Dat is vreemd. Ik krijg het patroon wel als ik op de link klik. Anders kan je inloggen op ravelry en het daar downloaden. En misschien de pagina opnieuw openen?

      Like

Reacties zijn gesloten.