Regenachtige dag…. tijd om te haken

Wat een weer is het vandaag. Bah. En maar regenen… Volgens mij gaat het het ook nog het hele weekend zo door. Alle tijd om te gaan haken. Om jullie hierin te inspireren heb ik mijn haakwerken van deze zomer op een rijtje gezet voor jullie. Het zijn wel¬†zijn kooppatronen… Maar ze zijn echt de moeite waard.

Wat heb ik deze zomer allemaal gehaakt, wat niet mijn eigen design was?
Dit prachtige patroon van Kate E.Henock. De Claude octopus.
Ik heb dit patroon uit een tijdschrift gekopieerd (bij de bibliotheek). Claude is bij mij getransformeerd tot Claudette. Met mooie wimpers en handgeschilderde veiligheidsoogjes. Een prachtige gekleurde dame van 40cm groot.

Verder ben ik nog steeds bezig met mijn grote konijn Dude. Een prachtig groot konijn. Er zitten al heel wat bolletjes garen in dit beest. Maar ik vind het echt super leuk om te doen. De afwisseling in kleurtjes en zachte garen maakt het een heerlijk project.

rabbit dude

En jij? Wat doe jij op dit moment nu het zo regent? Of welk project ben jij aan het starten? Laat het me weten door hieronder een berichtje achter te laten.

 

